應用程式

接受訂單,輕鬆送達。自由登入系統助你一鍵隨時隨地登入上線。

自由登入系統

自由登入系統幫助你喺營運時間內隨時上線接單,無須事先預約時段

同時亦提升你同我哋合作時嘅自由度及掌握,隨時隨地喺香港上線賺取更多 - 特別喺尖峰時段。

雖然數據統計頁面仍然會喺應用程式中顯示,而「超繁忙時段工作」數據亦會喺你上線時更新,不過數據統計將不再影響你與戶戶送工作嘅模式。

即時更新訂單需求

全新熱點圖每5分鐘就會更新一次,而且顯示3個唔同嘅繁忙程度(繁忙、一般、非繁忙),幫助你確定何時何地上線最大化你嘅收入。 區域越繁忙,可接到嘅訂單就會越多。

-> 探索全新熱點圖

如何賺取更多加乘費用

與往常一樣,根據不同區域及不同時間,戶戶送亦會提供獎賞及加乘費用,以幫助你賺取更多收入。你可以喺應用程序中查看加乘費用,並隨時隨地一鍵上線!

星期六同星期日下午 6 點至晚上 9 點仍然係我哋一週中最繁忙嘅時間,因此會係最佳嘅送單時間。一般嚟講,午餐同晚餐時間可賺取嘅收入會比平時高。

加乘費用

只要你嘅接單率喺每個星期五達到80%或更多,就可繼續獲得加乘費用。自由登入系統嘅推出並唔會影響加乘費用機制,你亦可以繼續於應用程式主頁查看加乘費用。

按此瞭解如何賺得更多!


如何計算你嘅收入:

可以喺邊到見到加乘費用

1

接單率

接單率頁面上,你將會見到訂單費用及加乘費用。你可以選擇是否接受訂單,但拒絕訂單就會影響你嘅接單率。

2

主畫面

完成訂單後,你會於應用程式底部見到你本週嘅訂單費用、接單率及加乘費用。
(每個星期六至星期五為一個週期)

3

合共收入

加乘費用會於每星期一出現喺「合共收入」頁面。

查看最新獎賞、費用及支付詳情

如何更改上線區域

1

更改區域

當你打開應用程式,你會見到你現在所在嘅區域。請按''更改區域''。

2

選擇區域

頁面中會見到一系列可更改嘅區域,以及該區嘅需求及獎賞。你就可以選擇你想上線嘅區域。

3

上線

當更改區域後,地圖會自動更新至所選擇嘅區域,你就可以準備上線。

「即時支援」功能

戶戶送一直致力為你嘅外送旅程提供支援 - 如有任何關於即時訂單問題,我哋嘅支援團隊會為你提供協助,幫你儘快回到送單路途上同安全地送遞訂單。

當送單或遇到緊急情況時,你可以在營業時間內隨時使用即時對話功能,向我們的支援團隊尋找協助。即時對話功能操作簡單,確保你能夠儘快聯絡到我們的團隊。

緊記要更新至應用程式最新版本

常見問題

  • 如何於應用程式內尋找你完整的外送專員編號?

    當你按下功能表,你就可以喺上面睇到你嘅外送專員編號。

    如果未能完整顯示你嘅外送專員編號,你可以嘗試較細你手機嘅文字大小,之後你嘅外送專員編號就可以完整顯示。

    想知多啲?前往此頁了解更多。

    iOS

    Android - Samsung

  • 如何更新你嘅聯絡資料?

    喺應用程式左上角點擊你嘅名字,然後點擊“更改聯絡資料”就可以更新你嘅資料。你亦可以喺應用程式入面更改你嘅付款資料及緊急聯絡人資料。

    如果你想更換你嘅外送方式,可以按此瀏覽

    想知多啲?前往此頁了解更多。

  • 如何更換我嘅外送方式?

    你可以簡易地更換你嘅外送方式— 只需聯絡我哋,話我哋知你想更換嘅外送方式。一旦收到你嘅資料,便會喺系統入面更新。

    想知多啲?前往此頁了解更多。

  • 如何使用「行程表」?

    現時你無需於「行程表」內預約時段上線。

    但是,你仍可以於此瀏覽不同時段的所有尖峰時段嘅獎賞,更好地計劃及賺取最高收入。

    想知多啲?前往此頁了解更多。

  • 應用程式內的「收取款項」功能是什麼?

    透過「收取款項」功能,你可以隨時隨地收取你的服務費。

    你現在可以自由決定何時、何地提取服務費!只需要按下「合共收入」內嘅「收取款項」選項,你就可以於1 個工作天*內獲得款項。

    我們希望此功能可以協助你在緊急時可取出資金應付開支,更好地管理個人財政。請留意每次使用此功能需收取$5行政費。你亦可以選擇不使用此功能如常等待每星期二的支付日。

    *溫馨提示!有時候可能需要較長時間等待入帳,請耐心等候。

    想知多啲?前往此頁了解更多。

  • 「數據統計」會唔會影響我嘅收入?

    大部分於「數據統計」內嘅統計數據已經不再使用。

    「數據統計」依家會存留喺應用程式內,你亦可以喺上線時睇到 「超級尖峰時段的出席次數」嘅變更,但它並不會影響你的表現。

    想知多啲?前往此頁了解更多。

  • 當有故障時該如何舉報?

    你可以於功能表內嘅左下角「你的意見」內舉報任何故障。你亦可按下方按鈕「聯絡我們」向我哋反映!

    想知多啲?前往此頁了解更多。